... bo to my oddzwaniamy do Ciebie
Głównym celem wsparcia i pomocy powinno być jak najszybsze rozwiązanie problemu.
Naszym zdaniem na najszybsze rozwiązanie pozwala zgłoszenie problemu poprzez formularz z pozostawieniem nr telefonu.
Pozwala nam to zając się natychmiast w 100% problemem i w razie potrzeby kontaktujemy się z Tobą jeżeli mamy dodatkowe pytania. Po rozwiazaniu problemu kontaktujemy się z Tobą SMSem lub telefonicznie.
Plusy takiego rozwiązania dla Ciebie:
- nie czekasz na połącznie
- nie czekasz na linii gdy sprawdzamy co się stało
- nie czekasz gdy połączenie jest zajęte
- nie wisisz na infolinii czekając na wolnego konsultanta
- nie słyszysz, że zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego - i kiedyś tam się nim zajmą.
- nie musisz wysyłać dodatkowych e-mail
- nie ma problemów gdy wiele osób chce się dodzwonić w tym samym czasie
- część zgłoszeń da się rozwiązać automatycznie w chwili zgłaszania
- pomoc nie jest uzależniona od godzin działania firmy
- nie musisz w rachunku ponosić kosztów drogich Call Center zgodnie z zasadą, że na końcu i tak zawsze płacić Klient